2010-05-24  11:56:12

I have a dream

Jag drömmer om min blogg.
Vad jag ska göra med den. Vad jag vill göra med den. Jag hoppas ni följer med mig på den resan!

Det händer ju inte allt för mycket här nu. Adam är tillbaka till att vara en harmonisk och lugn bebis förutom det faktum att han är lite bångstyrig med att gå hela tiden, fastän han inte riiiktigt är 100% på det. Så att sitta i vagnen är inte alls lika roligt, men det går nog över snabbt så som han utvecklas, gångmässigt, dag för dag.
I helgen ska Micke komma förbi och se sin lille skrutt gå. Kommer bli så kul och Adam kommer nog strutta runt så stolt inför sin pappa.

Min dröm för min blogg är när jag flyttat upp införskaffa mig en bättre kamera eller rättare sagt börja fotografera mer! Jag har en hyfsat dålig digital kamera jag kan börja använda igen. Sedan önskar jag ju mig en finare i födelsedagspresent, jag fyller år i slutet av juli så det är också snart!
Jag vill börja visa upp mina inredningsdrömma, mina inspirationer och mina egna smarta lösningar. Jag kommer ju gåhemma med Adam ett bra tag till så jag vill komma igång att laga mat och baka och visa upp det!
Jag hoppas jag kan nischa min blogg åt lite Laila-hållet på bakning och matlagning (varför inte testa alla hennes recept först?? he he). Sedan inredningslösningar kan ju vara roligt, speciellt när det inte direkt finns någon blogg för just compact living. I alla fall inte som inte har med IKEA eller dyra designmöbler som lösningar.

Det kommer bli intressant, det är verkligen något jag brinner för och ser framemot med flytten upp dit.
Ett litet lantliv, lugn tillvaro och framför allt en ordnad tillvaro.
Jag vill börja plugga, jag vill börja jobba och jag vill att Adam ska in på förskola så snabbt som möjligt!

SRF -16 DAGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!