2010-05-11  10:13:04

Morn morn

Denna morgon började som den ska och Adam sover nu förmiddag som han ska.
Tricket att få honom att sluta sova direkt efter vällningen var kanske att själv kliva upp och starta dagen där och då. Jo, jag har tänkt tanken innan och förstår att självklart var det bästa medicinen men jag har faktiskt inte orkat. Jag hade min PMS, min mens och är fortfarande frusen och trött av det jag tror är försommarförkylning. Så då får det bli så ibland.

Vad tyckte ni om mina traderafynd då?
Det tredelade setet kostade mig 143 kr och ägghållaren 10 kr.
Jag håller på att fixa till vardagsrummet nu. Jag startar med fönstret som är den störta blickfånget i det lilla rummet. Jag önskar mig en hissgardin, två ljusstakar i silver och någon assecoar i form av en liten spegel kanske, eller en tavla?
Jaja, jag kan inte kosta på mig för mycket just nu men drömmarna finns där och någon dag blir det som jag vill ha det. Det får ta sin tid.. Max 3 artiklar - oberoende kostnad - i månaden ska jag ha som regel. Annars blir jag bankrutt.

Just nu tittar jag på Ingmar Bergmans Smultronstället och jag gillar den väldigt mycket. Det är nog den första Bergmanfilmen jag ser på helhjärtat och tänkt att se från början till slut.

Imorgon åker vi till Helsingborg. Kanske redan runt 12 tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!