2010-11-05  10:43:00

Annorlunda färger

Jag är en färgsprakande person.

Jag har alltid gillat färg och då snackar vi om alla andra färger utom ickefärgerna vit och svart. Det ska vara livligt och glatt samtidigt som jag inte vill att det ska blir rörigt, som det ofta blir av massa olika färgklickar. Jag kan samtidigt tycka att det blir tråkigt om man bara köra med en färg i olika utförande i ett rum. Min mamma har lite problem med det där. Hon har två färger i sitt vardagsrum som hon slavigt följer och det är inte olika nyanser av en färg (två i hennes fall då) utan helst exakt samma röda färg, genomgående. Det kan faktiskt störa mig..

Så varför inte våga vara lite mer färgglad? Samtidigt som det ska vara snyggt!



{Le Creuset gjutjärnsgrytor}


{Eco Kitchen stekpannor}


{Rustas Adventljusstakar}


Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Det är verkligen härligt med färg och man blir glad av att se sådana hem. Däremot så blir jag lätt stressad de gånger jag försökt mig på det hemma. Fast min nuvarande lila/rosa kombination i vardagsrummet gillar jag.

2010-11-05 @ 14:50:47
URL: http://www.inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!