2010-11-29  19:40:22

Äntligen!!

Vi är nu Fredriksdalsbor!

Det är ett område i Helsingborg, inte en stad eller by i sig. För de som inte visste!
Flytten har gått bra! Gamla lägenheten är städad och klar.
Adams rum innehåller endast kartonger som ska jag ska gå igenom veckan som kommer.

Det känns skitbra!
Jag kommer uppdatera bättre och mer strax. Men mina föräldrar bor fortfarande här och vi ska äta middag nu.

Förresten, mitt VISA har blivit scimmat. Idag ringde banken och berättade att de blivit förfrågade om utlandsutdrag från mitt konto, USA och Kenya bland annat. Så nu är det spärrat och jag ska få ett nytt. Otroligt!

Kommentarer
Postat av: Bella

Shit vad läskigt. Hoppas inte dom fick ut något bara.

2010-12-03 @ 22:03:57
URL: http://skeksis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!