2010-11-04  17:51:00

Fotografier på Adam

Modell för en liten stund.

Igår kom Veronica över och sa hej. Med sig hade hon sin nya kamera, som hon fått i födelsedagspresent. Vi skulle försöka ta några testbilder på Adam. Veronica vill lära sig sin kamera och kanske att fånga livliga barn på bild och jag tar gärna emot alla bilder jag kan få av Adam då jag inte äger en bra kamera själv.

Här är några av resultaten. Vissa är redigerade och som sagt, detta var första försöket, så döm inte Veronica för hårt!!








Kommentarer
Postat av: Sandra C

Men Frida vilken söt liten påg du har! :)

2010-11-04 @ 21:10:52
URL: http://ambivalenta.blogg.se/
Postat av: Maggan

Så söt han e...men vad har han gjort så han fått plåster?Kramen

2010-11-04 @ 21:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!