2010-11-20  11:18:49

Helt otroligt

Det är minsann bara 6 dagar kvar..

Innan jag får mina nycklar till min och Adams lägenhet.
Jag råkade somna ifrån tvättmaskinen när jag nattade Adam vid. 19.30 och vaknade pigg kl. 2.45! Jag är en sådan person som inte behöver mer än ca. 7 timmar sömn, absolut inte mer för då kommer jag aldrig ur sängen och snoozar bort hela dagen och sedan när man väl kliver upp har man en dunderhuvudvärk.
Så jag började organisera lite i mitt sovrum och kollade upp och skrev ner mer på packningslistan. Idag ska jag försöka packa ner alla saker och kläder och börja dammsuga runt lite.

Jag har fått frivillig flytthjälp till nästa lördag i form av Veronica, hennes pappa och pojkvän! Så himla snällt och jag kände att helt plötsligt kan planen om att flytta allt och faktiskt hinna städa gamla lägenheten kan ske på en helg. Nu har jag och Karin delat upp lägenheten så det är mitt sovrum, hall, badrum och vardagsrummet jag tar. Jag älskar mina vänner, de ställer alltid upp och fastän de inte alltid kan så vet jag att de hade velat och att hjärtat sitter på rätt ställe och jag känner av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!