2010-11-05  07:21:49

Hemska hals

Nu är det ett faktum.

Jag och Adam är sjuka, båda två. Vi har riktigt ont i halsen och Adam han hostar så attt han gråter. Jag kan knappt gapa utan att det gör ont. Ingen av oss har feber så jag befarar det värsta - halsfluss!!
Jag ska ringa läkaren snart.

Kram

**Uppdatering**

Det blir att kolla Adams hals kl. 11 idag. Så håll tummarna att det inte är något.
Men fy vilken tråkig helg vi kommer att få i så fall. Jag sjuk, Adam sjuk, ingen Karin hemma och jag behöver packa?! Fy bubblan..

Kommentarer
Postat av: Veronica

fyyyy :( Krya på er!!

2010-11-05 @ 08:14:03
URL: http://estachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!