2010-11-16  18:04:35

Hillhouse.se

Godmorgon, godmiddag och nu godkväll!

Idag har jag och Adam haft en "feberfri" dag hemma för att kunna återvända till dagis imorgon. Vi spenderade morgonen med att vara lite obstinata (mest Adam) och tittade på tv. Sedan kom jag på den geniala idén att åka ut till min tjejkompis som är nybliven tvåbarns mamma. Så vi satte oss i mammas bil och åkte ut.
Jag fick gosa och snackat med nykomlingen William. Vilken liten karamell! Och han log massor, han tyckte jag var rolig! Tant Frida är alltid rolig! Adam brydde sig inte om det lilla knytet, han kittlade honom på magen lite sedan var det över - leksakerna Julia har var intressantare. Men det var en härlig dag!
Vi ska försöka göra måndagar till våra dagar. Då får jag alltid låna mammas bil nämligen. Ska bli så skoj! Hoppas vi kan hålla det och träffas oftare. Det är bara en vecka mellan Adam och Julia.

Jag har tittat mer på lite inredning till hemmet och återkommer hela tiden till bilderna på Rolf-stakarna. De är verkligen mig! Jag måste bara ha ett par sådana hemma.
Det finns en liten söt webbutik som heter Hillhouse som säljer några i varma pastellfärger, de som inte syntes till på de första bilderna jag postade och det är faktiskt mer dem jag kan tänka mig. Ni måste ju hålla med om att de är fina?



{Rolf ljusstakar från Hillhouse.se}




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!