2010-11-13  18:04:47

I did it

Godkväll!

Öroninflammation - check!
Jag hade tid 13.30, kl. 13.32 var jag färdig. Öroninflammation och penicillin plus droppar rikare.
Hon trodde mig först inte, "hur länge har du haft ont?" i cirka 15 timmar svarade jag, men jag vet när jag har öroninflammation. Jag förlorade hörseln på andra örat på grund av en. Jag hade skitont i natt, kan inte gäspa utan det spänner till, jag kan inte peta mig i örat utan smärta och jag kan inte böja mig fram utan att det värker till. "Jaha.. har du varit förkyld?" Ja, jag är förkyld, har haft ont i hals och bihålor men jag har öroninflammation också! Så tittade hon i halsen.. "mhmm.. inget där längre". Sedan i örat, "ja, du har öroninflammation.." TACK! Eller vänta nu, jag hade gärnat haft fel alltså.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Trist! Men skönt att du fått medicin ;) Krya på dig!

2010-11-14 @ 12:23:41
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!