2010-11-01  12:32:00

Julgrans häng

Snart är den här..

Julen alltså. Riktigt snart, helt ofattbart men samtidigt mysigt. Jag gillar vintertid, det har jag alltid gjort. Jag gillar att frysa mer än att svettas, man luktar mindre då.
Vad jag fastnade för var ett utskick från Åhlens för några veckor sedan med lite av deras julpynt och jag upptäckte för några dagar sedan att de nu uppdaterat sin hemsida med deras nya julornament. Jag har knappt något att hänga i granen och jag tänker inte handla allt på en gång utan samla på mig omsorgsfullt och skapa minnen och glädje vid mina saker. Så granen kommer säkert se tom ut detta och nästa år men sedan kommer det säkert ta sig. Har ni helt nya saker varje år i er gran eller har ni ärvt/sparat mycket? Klär ni den exakt likadant eller vågar ni experimentera lite?


 

 
{Rådjur, ekorre, gunghäst och julklappscupkake fr. 39kr}


Vissa julgranshäng undrar jag inte om de passar bättre i påskriset än julgranen?
Vad tycker ni?


 


Kommentarer
Postat av: Johanna.B

Det går så ofantligt fort, snart är den här, julen. Men jag längtar faktiskt lite..



Kram

/Johanna

2010-11-01 @ 15:39:15
URL: http://johannab.se
Postat av: Veronica

ååååh jag bara längtar till jul som alltid!!! Älskar att göra d emysigt hemma! Vill börja nu men de känns liiite tidigt.. men snart:)

2010-11-01 @ 19:21:19
Postat av: Sandra C

I love them! Älskar kitshiga julgransprylar! Vi brukar inte ha någon gran, men däremot har vi ett ganska stort bonsai-träd så där brukar de hamna :)

2010-11-02 @ 00:30:59
URL: http://ambivalenta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!