2010-11-03  14:21:00

Kundkväll på GRANIT

Imorgon ska det inspireras!

Den 4 november är det dags för kundkväll hos GRANIT i Helsingborg. Det ska bjudas på skön musik, dricka och tilltugg. Det är mellan 19-21 och det är Vinter/jul 2010 som ska presenteras. Jag ska dit och anteckna till en önskelista av saker jag ska beta av. Saker jag givetvis behöver i nya lägenheten! Jag kanske kommer att köpa något då jag fick tillsammans med infon om kundkvällen en rabattkupong på 30%.

Det blir i så fall kanske dessa två artiklarna.

 
{Glasburkar fr. 19kr och Adresslappar 10-pack 39kr}




Butiker som anordnar kundkväll:
Stockholm
Götgatan 31 - Kungsgatan 42 - S:t Eriksgatan 45 - Sickla Köpkvarter - Stinsen - Bo:x, Kungens Kurva Uppsala Forumgallerian Göteborg Vallgatan 19 Helsingborg Kullagatan 17 Lund Lilla Fiskaregatan 6 Malmö Södergatan 3 - Södra Vallgatan 3 Oslo Thorvald ;eyers gate 55

Kommentarer
Postat av: Johanna.B

Kul, har också fått inbjudan och tror jag ska till Götgatan i Stockholm för att inspireras!



Kram

/Johanna

2010-11-04 @ 08:01:17
URL: http://johannab.se
Postat av: Johanna.B

På kundkvällen på Granit ikväll tror jag det blir span på julsaker. Vår jullåda är helt tom eftersom vi precis flyttat från våra studentlyor till en gemensam bostad så en julstjärna skulle inte sitta helt fel och det har dom ju fina på Granit!



Kram

/Johanna

2010-11-04 @ 14:09:50
URL: http://johannab.se
Postat av: Johanna.B

Svar: Griffel-julkulorna är fantastiska, det blev dock ingen hem. Jag ska fota nu så du får se vad som följde med hem alldeles strax!



Kram

/Johanna

2010-11-05 @ 08:12:05
URL: http://johannab.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!