2010-11-30  21:42:41

Lite mörbultad

Jag ser ut som en prickig korv av blåmärken!

Jag hittar nya, små blåmärken hela tiden. Anna på Jobbtorget fann två på min överarm idag. Suck! Mina läppar är fortfarande helt narriga och söndriga efter allt spring i kyla - värme - kyla - värme. Men jag överlever!
Jag har börjat packa upp i lägenheten nu.
Så mycket fina saker jag har! Jag älskar min benägenhet att samla på mig fina loppisfynd, för det är som att öppna en skattkista för varje kartong. Givetvis har jag "skit" också, men det är mer "skit" som inte passar in just nu. Så de åker ner i spara-kartongerna. Kanske får jag sälja lite.. men bara liiite.

Förhoppningsvis kan jag låna mina föräldrars kamera efter deras Tysklandsresa och ta lite foton på nya lägenheten.

Nu blir det lite kaffe, lite snack med folk på internet sedan ska jag försöka kolla in en kartong innan sängdags!


Kommentarer
Postat av: Sandra C

Blåmärken visar bara att man jobbat ;) Hihi. Skorna är från skopunkten. Ta tre betala för två är definitivt en deal jag gillar. Kram!

2010-12-01 @ 18:16:49
URL: http://ambivalenta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!