2010-11-08  09:27:58

Önskelistan

Okej, nu har november bara flygit fram!

Om 18 dagar flyttar jag och Adam. Kändes som om det var igår vi sa upp nuvarande lägenhet och började den 3 månaders långa väntan. Nu är det snart dags. Nästa helg ska mamma och pappa gosa med Adam i Torekov medan jag ska börja packa ner saker. Börja ransonera kläder och köksgrejer som jag absolut kommer att använda de resterande 14 dagarna innan flytt, efter nästa helg då alltså.
När november har rusat förbi är det ju december! Så skoj med jul!

På en av mina önskelistor till mitt nya hem står keramik från Paradisverkstan. Underbara skapelser!! Jag har ingen aning om vad varje sak kostar och vågar nog inte ta reda på det heller. Men ett lokalt konstgalleri bara ett stenkast från mig, P.O, säljer lite ur deras kollektioner. Han har en grej till i sitt skyltfönster som jag dreglar över varje gång jag går förbi, men vet inte vad de heter. Får gå in och fråga.

Men vad säger nu? Är inte dessa perfekt skapade? Fina fäger, lugna former och söta!


{Fröhus, bildkollage lånad av Paradisverkstan}



{Flaskor, bildkollage lånad av Paradisverkstan}


Kommentarer
Postat av: Bella

Haha, då vet du att jag snart väntat på min födelsedagspresent i ett år :D Jag börjar bli otålig! :D Men jag får leva med det ett tag till, inte så lätt att göra alla till lags när man ska flytta ;)

Puss!

2010-11-08 @ 17:32:45
URL: http://skeksis.blogg.se/
Postat av: elena

Tack för dom fina orden, det värmer som tusan. Och om jag grät sen, grät floder och snorade massor därtill, befriande! Och att begravningen var så fin gjorde att jag grät en skvätt till :)



Och för övrigt blir jag avis på att ni ska flytta, vill också! Vill vill vill!

2010-11-09 @ 15:40:03
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jo jättefina. Vad kul att flytta :)

2010-11-10 @ 22:28:11
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: My

Hej ja ska bli skit kul att få fira de ihopa:) planen är att söka uppehållstillstånd när han åket tillbaka de tar upp till 9 mån att får svar så känns sisådär:/ men men om han kommer så får han jobba och läsa svenska :) får han tyvärr inte nu på turistvisum. Har inte hunnit kolla tåg men blir vid halv fem vi får dra på lördag ska titta ikväll när jag kommer hem från jobb, vet du eller har kollat informera mig:) kram

2010-11-11 @ 11:10:56
Postat av: Ylva

Helt underbara!! Jag har några grejer från paradisverkstan och dem tröttnar man inte på. Förhoppningsvis blir det fler framöver också.

2010-11-11 @ 15:23:42
URL: http://darlingthings.blogspot.com
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

De ser jättefina ut!

2010-11-11 @ 17:10:04
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!