2010-11-25  15:04:24

Soon, very soon..

Imorgon gäller det!

Imorgon smäller det! Imorgon flyttar vi!
Min mamma kom till mig kl. 8.00 imorgon, tjoffa i Adam i overallen och med honom till dagis! Sedan ska vi hämta nycklarna till lägenheten (fastighetsägarens kontor ligger 40 m ifrån dagisingången) och så ska vi traska ner till Knutpunkten för att hämta nycklarna till släpet. Sedan börjas det!!
Det kliar i mina fingrar alltså.
Vi ska först och främst ta lite löst (heminredning som inte får plats i kartonger), två lampor och en dammsugare och köra upp till lägenheten. Presentera den för min kära mor och hennes kritiska ögon, ska bli intressant och höra vad hon har att säga och sedan dammsuga pga min allergi. Efter det får vi ta det som det kommer.
Vi ska hämta släpet först kl. 13 och strax därefter ska Adam hämtas från dagis och passas av Inge-Lise - den danska damen som bor i lägenheten ovanför mig i nuvarande place, Adam älskar henne! Så innan dess kommer vi väl fylla den lilla Mercan med löst krams, kanske köksgrejer och fylla på.

På lördagen kommer Veronica, Patrik, Uffe och Jim och hjälper till. Värsta gänget! Snällaste vänner!
Mamma och pappa hjälper givetvis då också, de ska sova hos oss hela helgen. Campa lite i vardagsrummet.

Kommentarer
Postat av: Sandra C

Lycka till med flyttandet! Hoppas att allt flyter på smidigt så att du har tid att blogga från nya stället snart ;)

2010-11-28 @ 01:52:13
URL: http://ambivalenta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!