2010-11-06  10:41:45

Tröttast av tröttast

Godmorgon!

Det har varit en tuff natt (vi somnade kl. 19.30) för både mig och Adam, mest mig dock. Adams halsont verkar försvinna och mitt bara förvärras. Jag vaknade en gång i timme ungefär av ren smärta i huvudet, kring mina bihålor och tinningar. Ett par gånger rann tårarna och jag försökte dricka så mycket vatten jag kunde för att få bort den hemska smaken i munnen jag hade. Adam vaknade till en gång och ville ligga brevid mig så det fick han. Nu imorse trodde jag att jag skulle dö och varje gång jag rörde mig så skar det till i huvudet. Mina muskler och min hud gjorde fruktansvärt ont och jag var inte långt bort från att ringa mina föräldrar och be dem ta Adam. Men jag ryckte upp mig och fixade frukost till oss båda, som vi åt nerbäddade i soffan. Nu har jag faktiskt orkat (trots konstant smärta i mitt huvud - och ja, jag har tagit både mina allergitabletter och ipren) diska, göra mellanmål och plockat undan lite. Jag måste. Det finns ingen annan som gör det och låter man bara skiten vara blir det bara jobbigare senare.

Jag har nog aldrig varit såhär förkyld i hela mitt liv. Jag kan inte sluta undra om jag kanske fått influensan då det gör så ont i min kropp och hud. Dock har jag ingen feber, behöver man ha feber? Jag kan inget om influensor. Jag hoppas det går över snabbt! Jag vill jättegärna gå på en utbildning- och branschmässa på AF på måndag.

Jag ska nog dricka lite mer te och tänka över vad jag ska ge oss till lunch och middag. Tur man har färdiga rätter (som jag gjort) i frysen.

Kommentarer
Postat av: narges!'

Hej sötnöt!



Ville bara säga att jag har en tävling på min blogg där du kan vinna en trendig pälsmössa som är helt rätt i höst, själv emot djurplågeri så det är absolute inte äkta päls.



In & tävla, inte så många som tävlar så stor vinstchans, grymt va?



Ses där!



http://vahedi.webblogg.se/2010/november/tavling-vinn-palsmossa.html#comment

2010-11-06 @ 12:19:06
URL: http://vahedi.webblogg.se/
Postat av: Svorskan

Krya på dig! Jobbigt att vara så där och särskilt när man har småttingar att ta hand om.

2010-11-06 @ 17:02:08
URL: http://svorskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!