2010-11-01  18:40:00

Ullared

Nu bär det av mot Ullared!

Imorgon plockar jag fram lätavtagbara kläder (orka hoppa i och ur jeans, snöra upp converse och stickade tröjor som lämnar håret helt statiskt), plånboken, energin och tålamodet - Adam ska nämligen med mig och mamma till Gekås! Jag är positivt men undrar samtidigt vad som kan gå fel. Men han är ett snällt, lagom rastlöst barn, det går säkert fint!

På min "hålla utkik"-lista står det:
* Handväska/skötväska
* Gummistövlar
* Sällskapsspel
* Plånbok

Jag ska ju givetvis kolla efter lite kläder också men brukar bli besviken.
Vi sticker kl. 7 från Torekov!


Kommentarer
Postat av: elena

Haha tack du :P

Och du, shoppa lungt..

2010-11-01 @ 19:17:45
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/
Postat av: Tina

Åh, va kul med Ullared! Har aldrig varit där, men skulle vara sååå kul! Hoppas du hittar massa fina grejer! :)

2010-11-02 @ 08:30:59
URL: http://timonhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!