2010-11-14  16:09:12

Världens roligaste!

Vilka grejer det finns!

Jag håller på att packa nu. Jag har tömt alla inre rum, så som garderob, nattduksbord och byrårer. Allt är nu i mindre och mellanstora kartonger eller ligger öppet och väntar på att jag ska öppna upp de riktiga flyttkartongerna, men det väntar jag med.
Men jag fick göra det roligaste hittills. Det var att paketera sängkläderna. Två täcken skulle packas ner och jag ville minnas att jag köpt såna här speciella vakuumpaketeringspåsar till förra flytten jag gjorde. De användes aldrig och jag har aldrig använt något liknande innan heller. Så de letade jag reda på och min nyfikenhet växte! I med täckena, stänga påsen, på med dammsugare och swooooooooooooooosh så försvann allt luft och kvar var ett stelt och platt paket. Superoligt! Det tråkiga är att det blev ett väldigt brett paket så man får typ bära det för sig, men ingen fara!
Ni måste testa!!



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!