2010-10-20  09:01:57

Är ni med?

Gooodmoooorgon

Är ni vakna? Är ni pigga? Har ni borstat tänderna?
Jag fick sova till kl. 7 idag, snällt av Adam! Sedan var det bara att starta med morgonrutinerna och nu är det lilla monstret på förskolan. Det är inte alls kul att bli lämnad på förskolan nu. Han börjar gråta direkt när jag tagit av kläderna på honom. Men det är inte mer än lite "gå inte mamma"-tårar då han inte sätter sig emot när fröknarna plockar upp honom. Jag försökte att snacka mer uppmuntrande och käckt, för jag tror fortfarande att föräldrar har så stor makt i sitt sätt att uttrycka sig att man kan spä på den där osäkra känsla av att bli lämnad. Om man duttar och säger "naaw.. men inte vara ledsen, det kommer gå så braaa".

Idag ska jag på ett spännande möte! Nej, det är egentligen inte alls spännande, försöker bara intala mig själv det. Det är dock intressant. Jag ska börja på en sån här aktivitet. Söka jobb via Jobbtorget, som vi har här i Helsingborg. Kan nog vara en bra start. Man får ju alla verktyg där. Någon som går igenom ens CV, personliga brev, intervjutekniker ect. Det får inte alla.

Så in i duschen med mig! Sedan när jag kommer hem vill jag ha lite råd av er!
Det handlar om sovrum!

Kram

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har också gått till nåt likndande! Framtiden AB här i malmö. De har gått igenom mitt cv och hållt en test intervju! Faktiskt lärorikt även om det inte var sååå mkt som ändrades så har man ju fått bekräftat att de var okej! Plus man syns lite så de kan alltid tipsa andra om att man finns när det kommerin passande jobb. Sovrum! wii.. jag skulle också vilja göra sovrum. är i sånt mellanstadie nu när det inte känns lönt att köpa grejer för såsmåningom kommer vi ändå flytta... hur länge anser du det vara lönt att bo kvar för att börja göra om?

2010-10-20 @ 09:35:25
URL: http://estachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!