2010-10-11  21:40:18

Bättre sent än aldrig

Pink Projekt 2010



Två av de större bloggerskorna, Pethra med Design & Inredningsbloggen och Charlotte med Hemmariket, uppmanade till att man skulle tolka den rosa månaden med att göra ett personligt kollage av sina favoritprylar till hemmet. Visa sin rosa sida och inspirera samtidigt! Underbar idé och kreativt ut i fingerspetsarna! Jag tänker ställa in mig i ledet och här får ni se lite prylar i en inte så vanligt färg för mig, rosa. Jag försökte behålla det så retro/kitsch som möjligt.

Glöm nu inte att klämma på tuttarna flickor!



{1. Rosa, lysande jordglob från Åhlens. 2. Flora serien i Syrén från Höganäs Keramik. 3. Taklampa i plåt från Bolagret. 4. Ingen reklam-skylt från bluebox. 5. Bäddset med rosor från Lagerhaus. 6. Söta små Ekorrekrokar från favoritsaker. 7. Melaminskålar från bluebox.}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!