2010-10-03  17:47:52

Fy vad orättvist!

Hej på er!



Blogg.se fungerade inte för mig igår, jag kunde i alla fall posta ett inlägg men jag kunde varken se det eller redigera det, så jag hoppas det såg bra ut. Kunde inte heller läsa några kommentarer eller andra inlägg från blogg.se. Jaja, det verkar ha löst sig nu.

Min energi och pigghet fick sig en törn idag. Nu mår jag som en överkörd katt. Jag totalkrashade i soffan för ca. 2 timmar sedan med en rejäl frossa och fejkfeber. Ni vet då det känns som om huvudet är skålhett, man är iskall om fingertopparna och bara känner sig riktigt sjuk. Man tar tempen och den visar inget! Den visar till och med min vanliga låga temperatur på 36,5 (min pappa, jag och Adam har låg temperatur, inte kul när man ska försöka förklara för folk att när vi har 37,6 så har vi feber). Så den där energikicken igår känns som en sån där falsk tillfriskning som dödsjuka kan få precis innan de går bort. Så hemskt det lät men man har sett och hört så många gånger hur värden blir bättre och till och med normala men sedan så droppar dem till ännu sämre än var det var innan. Men jag är så glad över att jag fick diskat, dammsugat och moppat igår. Jag orkade också hålla uppe det i förmiddags så jag kan med gott samvete krypa ner i soffan och tycka synd om mig själv. Känner jag min kropp så är detta lite av en bromsning. Som att den vill att jag ska sakta ner lite och inte tro jag är 100% men jag är varken snorig, hostig eller något sådant. Bara inte riiiktigt frisk än.

Imorgon är det den stora dagen! Imorgon ska min lilla Adam börja på sin förskola. 9:30 ska vi vara där. Jag har fjärilar i magen och ikväll ska jag packa hans söta ryggsäck med saker som man ska ha med sig.

Ikväll blir det gottemat i form av pommes och hamburgare (hemmagjort men lika onyttigt visserligen.. haha). För att jag orkar inte vara någon mästerkock eller ens stå bland matoset.

Kram

Kommentarer
Postat av: Svorskan

Lycka till idag. Det kan vara lite jobbigt den första tiden, men som oftast går det bättre än man tror.

Sv: Synd! Men vi kan nog ta igen det en annan gång.

God morgon!:D

2010-10-04 @ 06:44:01
URL: http://svorskan.se
Postat av: AprillAprill Johanna

Hoppas du är piggare idag och att det går som en dans på förskolan!

2010-10-04 @ 07:45:38
URL: http://aprillaprill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!