2010-10-18  09:41:22

it was a good night

Godmorgon!

Tro det eller ej, men inatt blev allt bättre! Adam hade ingen feber men han hade väldigt svårt för att somna. Mycket på grund av hans halsont. Men han var så söt inatt, då väckte han mig kvart över två och drog i min hand. När jag väl reste mig ur sängen gick han mot köket med mig i släptåg. Där inne pekade han på en nappflaska och gjorde sitt "uuh.. uuh" ljud. Så det var bara att röra ihop lite välling och ner gick den och Adam somnade om direkt. Så det blir nog vällingdiet idag, kombinera lite vätska med värme för halsen och något som landar tungt i magen. Fin, fint!

Jag undrar vad som kommer att hända idag.
Vad ska ni göra idag?


Kram

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna Olsson - Bloggdesign & Foto, m.m

Hej!

Behöver du fräscha upp din bloggdesign till hösten/vintern?

Jag har färdiga designer tillsalu (se länk), och jag designar även på beställning :]

Jag har designat över 200 bloggar hos blogg.se!



Hör av dig! ♥

-> http://akolan90.blogg.se/2010/august/hur-gor-jag-for-att-bestalla-en-bloggdesign.html#comment

2010-10-18 @ 12:04:41
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!