2010-10-01  19:48:11

Rosa månad

Ni glömmer väl inte bort att idag inleds rosa månaden, för bröstcancerforskning och drabbade! Jag har sedan 4 år tillbaka köpt rosa bandet, till mig själv och familjemedlemmar. Vår familj har drabbats hårt av cancer, dock ej bröstcancer.

Detta året rosa band är formgiven av svenska Liselotte Watkins. Det är en otroligt duktig formgivare! Ni kan köpa bandet runt om i butiker i hela Sverige. Vad jag vet så har priset höjts från 20kr till 25kr men vad gör det? Det går till ett bra ändamål!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!