2010-10-23  11:40:22

Sova lite till?

Är ni vakna?

Ja, det borde ni vara. Det är bara jag som varit seg och vaknade inte förrän en timme sedan. Jag fick mitt sällskap igår i form utav Danie, som faktiskt fick en stelkrampsspruta och penicillin mot hundbettet (danska hundrar bär på fler bakterier än svenska tydligen) och Ullis som kom lite senare. Så en flaska vin slank ner (endast 8,5%!) och vi snackade lite. Det var så behövligt från min sida! Tack för igår tjejer!
Vi diskuterade förresten en blivande resa till Göteborg där två av våra gemensamma vänner fyller år, med endast 2 dagars mellanrum. Vi får se hur det blir med barnpassning och den ekonomiska biten för min del, men jag vill så!

Idag blir det mer sällskap då jag ska åka till Malmö och hälsa på Veronica, som bland annat gjort designen på bloggen och skriver själv. Vi ska försöka hinna inom två butiker och se om vi hittar lite krims krams! Ska bli så skoj! Jag uppdaterar kanske hemma hos henne sen!

Hoppas ni får den lördagen ni förtjänar! No more snow, alright?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!