2010-10-15  09:31:52

TGIF!

Thank God is Friday!

Hej, hej! Godmorgon! Vad ska ni göra idag? Det är ju freeedag! Så trevligt, så trevligt!
Idag kommer nog bli en bra dag. Det tror jag! Det känns så..

Adam var dock lika förkrossat ledsen när han snygga mamma (det är jag alltså) skulle gå ifrån. Men jag får ju återknyta mina "skuldkänslor" med att självklart är det jobbigt att se ens mamma lämna en. Jag får ju verkligen hoppas att det inte är för att han inte vill vara på förskolan. Det kan jag inte tänka mig. Jag tror vi överlever, Adam och jag. Han är en kämpe!

Idag ska jag packa en liten resväska till mig och Adam för vi och mina föräldrar ska hälsa på mammas kusiner i Danmark. Ska bli så skönt och trevligt så. En minitrip.



Kram

Kommentarer
Postat av: FAAKIE

säger detsamma, thank god its friday :)

2010-10-15 @ 09:53:48
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej!! En feng shiu kurs hade varit askul! Men går den nog mest för sällskapets skull ;) Hittills har jag blivt ganska besviken på bloggar och sidor där jag läst och allting verkar vara rakt av kopierat från den boken jag skrev om. Men förhoppningsvis får man lära sig nånting nytt iaf. :) Om inte annat så kan de ju va kul ändå :) Har du adressen till själva kursen så man kan läsa lite?



Mysigt med en minisemester! Själv ha rjag idag fått de där rycket du skrev om för ett tag sen. Har storstädat och nu sitter jag här å smånjuter. Har dock lite rensning kvar.. de är den där högen med papper som alltid samlas... suck.. :)



Hälsa päronen och adam!

2010-10-15 @ 13:54:04
URL: http://estachica.blogg.se/
Postat av: Sandra C

Haha, ja jag kämpar också på med lite sviter av en förkylning så det kanske är därför man är så trött hela tiden? Idag är det inte mycket bättre, trött tröttare tröttast, men som tur är blir det mest födelsedagsfirande ute hos Marcus pappa och det innebär lagad middag och inget festande, vilket för kvällen passar PERFEKT. Ha en mysig fredag!

2010-10-15 @ 14:49:37
URL: http://ambivalenta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!