2010-09-21  09:29:23

Rise and shine!

Godmorgon kära läsare!


Jag hoppas ni har sovit bättre än mig. Jag har nämligen haft en liten terrorist i min säng inatt. Jag har sedan första reklamen för det nya programmet i TV 4 Plus, Paranomal State, längtat till kl. 21 igårkväll för att sjunka ner med min kaffekopp och bli lite skrämd och fascinerad. Första 15 min gick på programmet och jag gillade utformningen. Den påminde om min gamla favoritserie Ghost Hunters som jag saknar innerligt. Men sedan började junior gråta högljutt, som om han drömt en mardröm. Jag fick sedan under programmets senare del springa in 3 gånger till och från, till slut fick jag krypa ner själv och se om han kunde somna. Så jag missade slutet. Det fick ju inte mig att somna in bättre för det. Adam somnade till slut men han skulle tvunget ligga upp mot min arm/ansikte hela natten. Vid ett tillfälle kröp han upp, likt en katt, och la sig över mitt ansikte. Så skulle han sova tydligen! Och så sov vi mellan 21.30 till 08.00 (våra rutiner ligger på 19-06). Vilken natt.
Så nu har vi fått i oss frukost och är pigga och belåtna.

Jag har ingen aning om vad vi två ska hitta på idag. Jag mår fortfarande fruktansvärt dåligt och Adam är inte så pass självgående så man kan släppa honom lös på lekplatsen, utan att jag måste jaga efter. Har ni några tips?

Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: jenny

Det lät inte som någon rolig natt det där. Hoppas denna blir bättre:-)



Svar: Klockan kommer från ellos.

2010-09-21 @ 13:14:35
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Sanna K

Knata ner till affären, köp ett lagam svårt pussel och någonting gott att gnaga på och slå dig ner på vardagsrumsgolvet och låt tankeknölarna jobba :)



/Sanna K

2010-09-21 @ 14:17:34
URL: http://www.my-third-life.blogspot.com
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Vad tråkigt att du mår dåligt, hoppas du kryar på dig!

2010-09-21 @ 14:23:34
URL: http://www.inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!