2011-04-07  10:59:59

Detaljer i hemmet

Jag är riktigt svag för detaljer.

När jag ser bilder hemma hos folk som t.ex AnnaLeena så blir jag avundsjuk på deras kreativa ådra.
Jag har alltid försökt skapa små hemligheter i mitt hem. Saker som gör att lägenheten blir rolig och spännande. Speciellt roligt är det ju när folk som besökt en många gånger fortfarande hittar nya saker.

Så när Adam fick Duplo-klossar av Danie (och Alle) med en lapp med ögon så tände det till i hjärnan på mig. Inte att ögonen skulle klistras på klossarna. De ska minsann placeras ut på annat!



Åhå, ser ni?! Ett par ögon är borta.. vart kan dem var?

 

 

 

Nu är den tråkiga synen av det gråa plastet genast borta! Nu bor där ett lejon i nyckelhålet!

 

 

 

Förresten, Veronica. Din Buzz har fått sällskap. Av sin betydligt större tvilling!!!
Men du ska veta att han leker fortfarande med din (den andre är ju för tung).




Kommentarer
Postat av: Sandra C

Re: Haha, jaa det har du nog rätt i! Han liknar väl honom lite lite, de har samma färger på hår och ögon och lite samma längd/kroppsform kanske.. :P

2011-04-08 @ 00:26:30
URL: http://ambivalenta.blogg.se/
Postat av: Johtaja

Min lillebror hitta dom på någon flygplats. Har ingen aning om ifall dom säljs på bolaget. Man kan kanske beställa hem då isåfall :)

2011-04-10 @ 23:34:50
URL: http://johtaja.spotlife.se
Postat av: isa

Nej va sött!!!! Bra initsiativ med nyckelhålet det blev ju så sött!!!!!!!!!!

2011-04-27 @ 10:45:04
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: isa

Nej va sött!!!! Bra initsiativ med nyckelhålet det blev ju så sött!!!!!!!!!!

2011-04-27 @ 10:45:24
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!