2011-04-05  11:58:47

Ganglion och shopping.

Ibland känner jag mig hypokondrisk.

Men denna gången tror jag faktiskt att jag funnit rätt. På internet det vill säga.
Jag har sedan gymnasiet haft i perioder riktigt ont i mina handleder, mestadels vänster. Jag har länge undrat vad det beror på. Om jag bara överansträngt mig, inflammation i lederna eller arvsanlag till reumatisk (morfar hade och mamma är op. för begynnande)?? Jag har haft ont i "böjleden" i tre dagar nu men denna gången vet jag att jag inte överansträngt mig då jag varit på kalas i Danmark. Så jag drog ut på internet och sökte igårkväll.

Min hemmadiagnos är ganglion.
Vi får se om jag orkar ta tag i det och gå till doktorn och kanske bekräfta det med ett ultraljud.

Jag ville bara påpeka detta för att kunna rättfram klaga på att fyra kassar med frukt och grönt kändes som tusen tegelstenar!! Så nu vet ni!

Ha en bra eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!