2011-04-12  11:20:11

Organiserad?

Ibland händer det mycket på en gång!

Så var denna helgen slut. Idag var det dagistajm för Adam och han fullkompligt älskar sitt dagis just nu. Han springer in, eller ja, han hääänger på grinden in till lokalen tills jag hunnit hänga upp alla kläder. Så kul att se!

Idag är det också en ärende dag då jag har suttit i telefon, ansökt till Högskolan i Malmö och fixat med kuvert.
Ska iväg till min pappa och luncha nu!

Bild ifrån helgen. Från min pappas mobil.


Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Coolt! Vad har du sökt till?! :)

2011-04-12 @ 23:50:41
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!