2011-04-30  09:57:05

Siste april

Gud vilken seg morgon!

Adamskrutt fick för sig att börja knorra kl. 4.15 imorse och nöjde sig inte förrän jag pallrat mig upp och fixat välling. Sedan somnade han om tätt, tätt intill mig i min stora säng.
Men jag gjorde inte många knop senare. När Adam vaknade för andra gången och ville ha välling för andra gången så gick vi sedan in i hans rum där han började rafsa fram alla leksaker. Jag parkerade dock mitt arsle i hans säng och slumrade till. Men det var mysigt. Vi öppnade fönsterna och den varma luften ersattes snabbt av friska vindar och man hörde barnlek och fågelkvitter redan kl. 8 på morgonen.

Ja, först nu har vi börjat bli mer aktiva. Jag har glufsat i mig frukost och Adam har dansat med till MTV Breakfast Club.

Det nalkas vardagssysslor men framförallt kolonibesök hos Lena som jag lärt känna de 2 veckor jag gått på den nya "insatsen". Adam ska få mata ankor, springa i gräset och jag ska få lite kaffe och sol. Dejligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!