2011-04-04  22:13:33

Släkten är värst

Ursäkta min franska.

Min mammas släkt är inte riktigt normal.
Inte någonstans.
Mina äldre släktingar, så som min mamma, hennes syster och deras danska kusiner - ja. De är original.

Vi skrattade så att jag var tvungen att ta bort min smink för det sved så i mina ögon. Här sitter vi och försöke avnjuta en härlig lördagsmiddag med samtalsämnen om hurvida 70 åriga Elly är sexuellt aktiv och om rövhål. Alltså, det spårade ur riktigt ordentligt men alla var med på det. Det som var det ljuvliga att se. Eller ja, vi som är blodssläkt skrattade, de andra - deras partners, de höll sig lite i det bakre rummet (bildligt talat).
Som alla instämde på, det kan inte vara lätt att leva med en Santesson/Sörensen.

Trine & min mor.

 

Anders, Trine & deras mor Elly.

 

Trine & min mor utför sin Elvis improvisation/imitation.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha härligt!

2011-04-05 @ 08:26:45
URL: http://keepingup.blogg.se/
Postat av: original

ta bort disse billeder og vis i stedet nogle af min tourette søster :-)

2011-04-05 @ 21:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!