2011-12-19  19:03:55

Busy lady

Jag julstädar.

Min bror, hans tjej och deras kompis ska sova hos mig mellan jul och nyår. Jag ska dock jobba och utbilda två nya medarbetare i mellandagarna (samt lämna Adam i Gränna) så jag behöver ha det städat hemma! Men jag är världens sämsta städerska.

Jag återkommer.




Förresten, Dessie, jag har tagit bilder på Adams rum men när jag väl gjort det fick jag värsta möblerarnojan så nu har jag ändrat om och måste ta nya bilder.. hihi. Men du ska få se före-bilderna ändå! Jag är bara sämst på att ladda in fotona, får ringa teknikansvariga (läs: min pappa) och höra.

Kommentarer
Postat av: Veronica

YES YOU DID!!! ååh städa.. jobbigt! men så skönt eferåt! här ser ut som bombnedslag och värre ska de bli :(

2011-12-19 @ 19:11:43
URL: http://estachica.blog.se
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Fine! I'll wait ;)

2011-12-27 @ 23:19:20
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!