2011-02-02  07:56:11

Godmorgon!

Jamen, godmorgon!

Idag är det februari. Det var det igår också men jag hängde inte riktigt med i svängarna! Dagen gick i ett! Jag hann fynda på ett av våra fasta året runt loppis. De ar inte billiga men har allt. Jag gick in med önskan om en metallbricka och en stor glasburk. Ut kommer jag med det och ynka 35 kr fattigare.
Metallbrickan står i köket med min fina karaff och fyra stycken vattenglas. Glasburken står i vardagsrummet och väntar på att en pärlhyacint ska flytta in. De säljer förresten pärlhyacinter på IKEA för 19kr och andra lökar för 25kr. Ska bara vänta på att jag får låna mina föräldrars bil så svoooschar jag ut dit!

Förresten! Adams dagis ska ha en Alla Hjärtansdags maskerad den 14/2. Vad ska han klä ut sig till? Vår första maskerad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!