2011-02-14  09:44:44

It's all fake

Falsk alarm gott folk.

Det är inte vattkoppor Adam har. Det kan det inte vara.
Det är inget sprickande, rinnande eller skorpbildande. Det är ju hela grejen med vattkoppor alt. svinkoppor. Det är bara små blemmor som inte blir mer än just blemmor. Kanske är det några hormoner?
Men jag misstänker insektsbett, isf vad(?) eller allergi.

Jag står just nu i kö till VC och ska höra vad de vill göra med Adams prickar.
Tråkigt att han missar Alla Hjärtansdagsmaskeraden på dagis. Men jag gjorde lite Alla hjärtansdags chokladbollar här hemma så vi ska ha det lite mysigt i alla fall.

Nog om Adam. De senaste 4 (?) inläggen har bara handlat om honom. Så nästa inlägg blir något annat!
Jag l o v a r !





Translation:
It's not the chicken pox! It can't be.
There is no scabbing or crusting and that's the thing of having the chicken pox. It's just small pimples or bumps, no more. Maybe it's hormones?
I suspect insects bites or allergy.
I'm on hold at the clinic and I want to hear what they have to say about Adams spots. It's sad that he misses his first Valentine's Day costum party at kindergarten but I've made some Valentine's Day coconut ball for us.

Enough about Adam! The last 4 (?) posts has been all about him. So the next one won't be!
I p r o m i s e !

Kommentarer
Postat av: isa

Adam är ju din vardag och ditt hjärta så det är självklart att många inlägg ska handla om han!! :)

Hur gick det hos docktorn???

Kram

2011-02-15 @ 07:49:22
URL: http://rustaupp.blgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!