2011-02-28  14:27:38

Vi är på god väg

Nu är vi snart klara.

Pappa är ledig från sitt jobb idag, så denna gången är han med mig och Adam.
Det brukar vara mamma. Så det är mysigt med lite omväxling.
Han spikar i detta nu, upp tre hyllplan till gästtoaletten. Det kommer att bli en lyxig gästtoalett. Men nu när mamma och pappa är här så ofta så är det nog skönt att de får lite avlastningsytor i den redan lilla toalett.

Jag har också rengjort en bokstavsmatta till Adam att ha som lite lekyta i hans rum.
Snart ska vi gå vidare till nästa toalett och till sist stringhyllorna som ska upp i Adams och mitt sovrum.

Jag har tagit foto på hela händelseförloppet, men det kommer senare - täntke göra en liten renoveringsåterblick!
Har knappt tid vid datorn då jag assisterar pappa med tumstock, skruvar, pluggar och maskinerier. Sedan har jag en snart 2åring med nya tänder på G som gärna vill bäras och gosas. Men vi har kompromissat med lite spontanta kramar och så får han se sin nya favoritfilm med napp och nalle. Så är vi nog alla nöjda!

Igår fick vi middagssällskap av de underbara Jim & Jenny.
De levererade mitt busskort jag glömt i Sollentuna samt pappa fick låna borr och borrstål. Supersnällt!!


Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Så mysigt! Ska bli kul att se lite bilder sen! :)

2011-02-28 @ 15:11:59
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!