2011-02-11  12:13:56

Zzzz..

Jag har två sömntutor här hemma.

Den ena heter Adam och sussar sött i sin säng efter ha däckat i soffan. Den andra ligger kvar i soffan.
Och snarkar!
Det är ingen mindre än min lilla mamma som har varit hos oss idag. Hon ville inte vara hemma själv medan pappa jobbade så han skjutsade henne in till oss och om en timme kommer han och hämtar henne igen.

Jag tittar runt på nätet lite.
Har börjat räkna kcal igen och tänkte få en extra skjuts via en visserligen urdålig sajt, tills jag hittar min gamla.
Så nu har jag dåligt samvete för att jag åt en avocado (ca. 340 kcal) som aptitretare inför lunchen, som visserligen kommer bestå av havregrynsgröt.

Lektion nr. 2 är avslutat i Ps-kursen.
Det var mycket information men när man väl gör uppgifterna och fattar allt så gick det smidigt!
Här är en av bilderna vi skulle göra. Det är på lite barnslig nivå, än så länge, men grunderna måste börja någonstans!


Kommentarer
Postat av: Sandra C

Alltså en avocado ska du ju absolut inte ha dåligt samvete för! Bättre mellanmål får man leta efter, massa nyttiga fetter och för de kalorierna får du bra mycket mer mättnad än av annat skräp :)

2011-02-16 @ 18:06:02
URL: http://ambivalenta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!