2011-01-19  21:37:48

Cupcakeday

Dagen fick en bra start, en god mellan och ett trött slut.

Idag har det varit över förväntan med Adams sjukdom. Han har inte kräkt och han har inte varit gnällig. Tvärtom! Hans energi är tillbaka och han är så rastlös och vill hela tiden slå mig, jag förstår honom - som tvingar honom vara inomhus. Men imorgon ska vi ut lite..
Hans aptit är tillbaka också och fastän han inte vill äta ordentlig mat än så åt han en hel risifrutti och en hel miniyoggi under dagens gång.


Adam tittar lite på tv från datorstolen.
Han har en (ursäkta mig) skitig I <3 TV t-shirt från Sammy Rose på sig.


Och min energi ökade också under dagen så jag bakade lite muffins, till att ha när folk kan börja besöka oss igen, efter denna hemska magsjukdom. Det blev de där kladdkakemuffinsens jag testade förra vinkvällen. Mäktiga saker! Jag åt två, fy skäms, men nu kommer jag sprängas.. av all choklad.


De söta muffinsformarna fick jag av Lina & Dan i inflyttningspresent.
Brickan/underlägget är köpt i Torekov hos Pika Pika.


Kommentarer
Postat av: Sandra C

Alltså han är ju för söt din lille påg!

2011-01-20 @ 11:02:54
URL: http://ambivalenta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!