2011-01-20  21:09:42

Detaljer hemma

Lite uppdatering..

Det har ju skett lite sedan jag flyttade in i Adams och min trea på 80kvm den första december förra året. Vi har hunnit måla om Adams rum, vi har hängt upp en tavla (yay!) och börjat förbereda för resten som ska upp.

Jag måste åter igen påpeka, jag har bara en gammal digitalkamera att tillgå och jag kan inte använda något redigeringsprogram, än.


Här är vänstra delen av vardagsrumsdelen.
Ser ni vad jag skaffat? Free Mover kopior, från Lagerhaus. I love them!


Cremé a la cremé av böcker i mitt fönster. Lite roliga titlar som fångar ögat.


Här ser ni mitt fina ris jag stal från min mamma, hon behövde säkert inte det ändå!
Och så vårpyntet, i form av söta små fjärilar.


Min pappsi var så snäll och hängde upp mina grenar i hallen.
Inköpta billigt på Ica Maxi för 2 år sedan.


Och här ser ni försök nr 1 till att skruva/borra upp stringhylla i köket.
Det blev ett gigantiskt håll då hela borren studsade tillbaka.
Bra jobbat! (Det var inte jag, det var min pappa)

Kommentarer
Postat av: KARIN

hörru! är inte egogirl MIN bok?

2011-01-20 @ 22:24:41
Postat av: Veronica

åååh vad fint! Älskar sånna små detaljer också som de som hänger i fönstret! Å fjärilarna! Jag ska också fixa här hemma har ju för sören inte en enda tavla uppe FORTFARANDE! hehe.. nu blir d eskärpning!

2011-01-21 @ 07:35:38
URL: http://estachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!