2011-01-21  20:23:43

Goodiebag

Jag fick ju ett paket tidigare idag!





Det var ifrån Goodiebag.nu. En sajt jag fick tipsat från en vän. Där kan du få beställa små goodiebags de plockar ihop och tipsar om med produkter som man i sin tur kan välja och ge lite feedback om senare.
Denna gången hade det ett samarbete mellan en annan bra sajt, bravardag.se.

I det fanns saker som gör en liten fattiglapp till mamma glad.



Blöjor! Yes-tabletterna ska mina kära föräldrar få. Så blir vi alla glada!


Kommentarer
Postat av: Sandra C

Ooo, bra tips! I will check it out! ;)

2011-01-21 @ 23:42:33
URL: http://ambivalenta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!