2011-01-16  12:05:57

Knäpp på näsan

Tji fick jag!

Det där med att friskförklara var inte min grej.
Men jag hann dock göra alla ärenden och det var faktiskt väldigt viktiga ärenden.

Nu ligger vi hemma i maginfluensa. Adam slutar inte kräka, jag börjar dock må mycket bättre och orkade duscha idag. Min kära mor och far insjuknande dock igår.
Förra gången Adam hade maginfluensa blev han så pass uttorkad att han blev ej kontaktbar och vi fick spendera 2 nätter på sjukhus. Men det är lite annorlunda denna gången. Han är äldre, han kan fortfarande äta och dricka. Då levde han i en vecka på endast vätskeersättning.

Så nu förstår ni varför jag inte varit så aktiv. Jag har knappt kunnat sitta upp, bara ligga ner. Och nu när jag är bättre går alla mina nya krafter till att få det så bekvämt jag kan för Adam och fixa vardagsrutinen någorlunda.


Detta var förra gången, lite mindre än ett år sedan. Han såg död ut. Så utmattad.


Kommentarer
Postat av: Lotten

Usch, stackars liten! Hoppas att ni snart kryar på er allihop!

2011-01-16 @ 13:43:28
URL: http://ornnastet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!