2011-01-21  14:57:31

Lövmiddag

Eftersom Adam har världens energiöverskott så tog vi en promenad.

Jag trotsade min huvudvärk efter en hård kväll och gick ut för att hämta ett paket, som ni får se senare vad det var och för lite lek ute på lekplatsen. Adam hade jätteroligt och fick springa av sig lite..


På denna satt vi i ca. 10 sekunder.


Jag försökte leka butik men Adam bara sprang iväg, dålig service!


Vi testade den megabautalånga rutschkanan som fanns på den lilla kullen bredvid "butiken".


Lite läskigt var det, han var tvungen att hålla min hand, medan jag sprang vid sidan av.
Jag bör tillägga att både rutschkanan och kullen den var monterad på var hal och brant!


Sedan åt vi en god lövmiddag innan vi gick hem.


Kommentarer
Postat av: Madde

Mysig dag:)

2011-01-21 @ 16:10:29
URL: http://maddesmumms.blogg.se/
Postat av: v

ni e så jävla söta! lövmiddag <3

2011-01-21 @ 17:18:06
URL: http://estachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!