2011-01-27  11:04:07

Missing kamera

Jag ville lägga upp lite bilder idag.

Men jag hittar inte min digitalkamera, inte för att den tar så smickrande bilder men det är bilder! Det är alltid kul att se bilder i bloggar.. Men den är försvunnen!! Jag misstänker min huligan till son har fått tag på den.. Senast jag såg den hade det chokladiga fingeravtryck (Adam fick slicka skålen när jag gjorde muffins sist) och låg på vardagsrumsbordet. Hmm. hmm.. Vi får se när jag hittar den!
Jag har just en städfrensi men tar varje rum för sig, noggrannt! Det dammas, gnuggas, putsats, dammsugs och moppas! Idag ska stora toaletten göras och vardagsrummet ska plockas undan.. Sedan ska jag glo lite mer på inredningstips för man får alltid energi till att möblera när man städat.
Just nu läser jag ikapp mina 300 blogginlägg som det blivit på 2 dagar och dricker kaffe. För det kan jag inte göra när Adam är hemma. Han hatar när jag sitter vid datorn och jag klandrar inte honom! Så när han är på dagis läser jag mina bloggar och slappnar av, för det betyder att när jag hämtar honom är allt "mitt" klart och jag kan ge honom fullständig uppmärksamhet, förutom när jag städar - han hjälper ju till! En ganska rättvis deal.

Jag kan åtminstone klistra in gårdagens drama i bildform så ni kan få se.


Jag ska försöka fota honom idag så nu kan få se resultatet
(det ser ganska otäckt ut men barn är barn).
Jag gillar att mina kompisar gillar att min son trillat. Vi är alla lite skadade..



Jag har en ny bild på facebook förresten. Den är också inklistrad på mina nya CV. Fråga är bara om mina chanser ökar eller sänks med bilden. Skitsamma.. den är ny och jag ser ganska glad ut.

 
Visst är Adam lik mig?!


Kommentarer
Postat av: elena

Åh fancy bild, du ser ju riktigt klyftig ut :D

2011-01-28 @ 12:03:51
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/
Postat av: Tine

Hört att det är osmakligt att vara fullständigt normal och vettig. Jag kör en tvärtom. I like everything.

2011-01-28 @ 13:34:57
URL: http://monkeyhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!