2011-01-23  12:58:43

Som ett brev på posten

Jag fick läsa om en träff på min facebook i vecka.

Jag blev jättenyfiken och undrades vad som var på väg att hända. Och så var det min tur att få det där brevet! Det som två av mina gamla klasskamrater frågat om i sina statusar.


Vi ska ha klassfest!

Det är nu 10 år sedan jag gick ut nionde klass och fastän fenomenet Facebook sätter käppar i hjulet bland de flesta överraskningarna (om vem som har fått barn, vilka har flyttar ect) så är det ju ändå kul att vi ska ses! Dock har det redan stött på lite negativitet men det är ganska tufft. Vi var en otroligt splittrad klass med en hel del back-stabbing och skitsnack. Jag tror vi är minst lika olika nu och våra vägar har inte korsats alls fastän 90% av oss fortfarande bor i samma stad, bara det är lite pinsamt i sig. Men jag vill jättegärna höra vad folk har gjort, från dem själva än att lusläsa via Facebook. Vi får lite mat, lite dricka och massa sällskap. Man gör det till vad man själv vill!
Jag ska gå i alla fall! Nu ska jag headhunta de andra i klassen.

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Åh, vi skulle inte ha vår träff förrän den 7 maj, och den 5 maj är jag beräknad... Känns som att det går bort!

2011-01-23 @ 15:55:17
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Sandra C

Re: Haha, nej Frida, mamma är inte dagmamma, men när vi träffas med släkten har vi tre kusinbarn och två extra-småttingar som samlas på samma plats och då kan du säkert räkna ut vad som händer ;) Hihi.



Oh, jag har också fått en inbjudan, tydligen är det en sådär 6-8 klasser från Norrehed som gick ut 2001 som är bjudna. Jätteskoj, men så klart är jag i Italien och åker skidor just den veckan.. Typiskt! :(

2011-01-25 @ 01:01:36
URL: http://ambivalenta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!