2011-01-05  16:38:41

Vart ska man börja?

Idag har vi börjat stöka och böka i Adams rum!

Ska bli så kul att få iordning här och få bort leksakerna från vardagsrummet. Han kommer givetvis leka med sakerna här inne, det är jag mycket väl införstådd i men leksakerna kommer att kunnas plockas undan och sova i Adams rum när man t.ex har gäster eller när han inte är hemma ect, ni förstår?
Jag vill ju kunna köpa mig en eller två teakskänkar att ha i rummet och/eller spika upp en jädrans massa hyllplan att ha fina saker på.

Imorgon ska jag och Adam städa lite, så jag hade tänkt ta lite foton på hur det ser ut just nu hemma hos oss.


Vad säger ni? Middagen är serverad?!



men vänta nu.. det saknas något..










VOILA!


Kommentarer
Postat av: elena

Detsamma, hoppas ni haft det bra över jul och nyår? :)

Och den där bilden på fågeln ger mig flashbacks från förlossningen må jag säga ;)

2011-01-05 @ 19:19:56
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/
Postat av: V

jaa äntligen tillbaka! och jag längtar efter att få se hur ni bor! Både live & på bloggen :)

Såg ut som ni hade en wonderbar resa! :)

2011-01-05 @ 19:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!