2011-06-23  15:07:00

Klick klick klick..

Vad jag skulle vilja klicka hem just nu..



Är denna otroligt roliga och påhittiga barnbok som jag fick nys om via ett youtubeklipp.
Den finns som ljudbok där Samuel L. Jackson läser.

Boken utgavs i Sverige förra veckan och finns från 117kr.


Den är så spot on!! Otroligt rolig och vi föräldrar med svensktalande barn skulle ju faktiskt utan problem kunna läsa den högt några gånger och fnissa med utan att barnen förstår. Men jag skulle vilja ha den framme, i mitt sovrum för att sedan ge den till Adam när han blir större - för han är trots allt en halv Hansson och då har man sån här humor.
Gillar era barn att ni läser sagor för dem? Adam börjar bara kvittra eller pipa samt försöker sno boken och ska peka på allt och helt plötsligt är han pigg igen. Den enda gången det funkat var när han låg i sin spjälsäng (inspärrad!) och jag låg på ANDRA sidan av min dubbelsäng och läste. Så egentligen somnade han av mitt mummel än faktumet att jag läste Paddington för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!