2011-06-02  17:38:00

One Piece tävling

Jag är med och tävlar!

Jag har och kommer nog alltid tycka att en OnePiece är snygg. Vilka bloggerskor eller andra b-kändisar som burit dem och "smutsat" ner deras rykte. Den ser otroligt skön ut och jag skulle definitivt springa oftare till tvättstugan och tvätta om man haft en sådan här! Eller cykla och handla mjölk 5 min innan butiken stänger istället för att dra på sig mixade mysplagg.

Jessica Karlén har en tävling och jag är med i den. Vill du också tävla, då gör du det här.

Jag vill ligga.. i soffan med min OnePiece!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!