2011-03-02  20:53:49

Höll ju på att glömma!

Det är nog flera av er som undrade hur det gick igår.

Jag ringde polisen igår. Det var inget snack om saken att de tog min oro på allvar.
Men jag ringde 22.30 och då hade gråten hörst va. 22.10. Först kl. 22.50 ringde en poliskvinna och sa de var på väg.
De kom tio min senare, var här i ca. fem minuter (hos grannen alltså) men jag tror inte ens grannen öppnade.
Så hur allt slutade vet jag inte. Det såg inte ut som om de fick mig sig någon..
Jag har hört jättehårda dunsar från mitt tak idag. Men de har alltid varit lite röriga ibland. Spikat kl. 20.00 på kvällen och så vidare. Får hoppas de möblerar.

Men nästa gång kommer jag springa upp och lyssna vid ytterdörren om jag hör gråt. Jag skiter i om jag inkräktar!

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Bra med civilkurage!



Kommer inte ihåg vad SF-måttet var sist, men ska till MVC i morgon! Så vi får se då! :)

2011-03-02 @ 21:10:11
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Malin Inspiration & design

Frida H; Hihi, jasså du, bäst att hålla i den då! ;) Trivs jättebra med mattans utseende, dock syns smuts väl på den, lite tråkigt. Vilket bra förslag du kom med. Egentligen hamnade bara A:et där lite hastigt & lustigt när jag flyttade det som stod där tidigare. Så det blev i brist på annat. :) Men jag kanske testar att byta plats på dem. För det ser ju faktiskt lite tomt ut ovanför A:et, kuben är lite stor för det. Tack så mycket för ditt tips! Man blir lätt hemmablind. :)



Kram Malin Inspiration & design



Vilken trevlig blogg du har btw... :)

2011-03-02 @ 21:38:07
Postat av: Johanna.B

Hmm, så läskigt tycker jag. Synd att det inte blev någon rätsida och några svar efter det hela..



Kram

/Johanna

2011-03-03 @ 08:42:35
URL: http://johannab.se
Postat av: isa

Det är inte lätt i sånna situationer men jag tycker att det avr starkt gjort av dig att inte bara hålla för öronen.. Bra att polisen var där i balnd är det bara det lilla som räcker.

Hoppas att allt gick bra men det är surt att du inte fick nåt svar. Kramar

2011-03-03 @ 11:34:03
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!