2011-03-08  09:51:29

In love with Mars

Jag är kär i Mars, inte planeten utan månaden.

Detta kommer nog alltid vara en busy månad för mig. Jag älskar ha en fullklottrad almanacka med fikor, träffar, föräldrar på besök och födelsedagskalas!
I min almanacka finns det två födelsedagar, Mickes (Adams pappa) och Adams. Det var ganska gulligt att de fick dela månad, ännu roligare då Micke firar den 11e (ett-ett) och Adam den 22e (två-två). Fattar ni, senior och junior - ett och två? Jag gillar't iaf!
Sedan är det klassträff, för avgångsklass 2001 (högstadiet) nu på lördag.

Ja, mina planeringar slutar inte där, men detta är de större eventen.

Nu börjar mitt funderande igen. Vad ska jag köpa till Adam? Vad köper ens mamma till en när man fyller två? När hon handlat allt annat och när man inte uppskattar en överrraskning ännu.
Min fantasi är slut. Jag köpte en eltandborste till honom i present igår. Wow, bra där! Men jag vet att han kommer att älska den, men kom igen - något bättre kan jag väl hitta på?

Apropå presenter så har jag alltid ett klädesplagg framme i vårt sovrum. Det är så fint med klädesplagg som stileben. Detta är mitt senaste och jag vet en speciell person som kommer bli glad när hon ser denna bilden.

Världens coolaste body från Rutless and Toothless.

Alla motiv är ritade av de fyra världskända tattoo-artisterna Darren Brass, Chris Garver, Yoji Harada och James Hamilton från Love/Hate Tattoo Studio i Miami (även känt som Miami Ink).


Kommentarer
Postat av: karin

den är fin ;D

2011-03-08 @ 14:38:44
Postat av: Madde

Gud så fin den var! I LOVE!

2011-03-10 @ 18:32:11
URL: http://madeleneklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!