2011-03-03  20:28:19

Jag vill köpa!

Jag sitter fortfarande och fundilerar över Adams rum.

I helgen blir det auktion igen.
Vi har två stora auktioner här i stan. Den ena har varannan helg och den andra har lite mer sporadiskt men de har aldrig auktion samma helg. Denna gången blir det tre auktionen på en rad. Förra helgen fyndade jag en artikel från auktionskammaren som jag kommer att visa imorgon och nu till helgen har auktionsverket sin auktion, sedan är det auktionskammaren igen helgen efter det. Happy me!

Denna vill jag köpa till Adams rum och vid sängfoten.

Utrop: 300kr


Kommentarer
Postat av: Lotten

Åhh vad fin den var! Härlig färg! Håller tummarna för att du får den...

2011-03-03 @ 21:45:32
URL: http://ornnastet.blogspot.com
Postat av: Madde

När var och hur är auktionerna? Skulle oxå vilja då på de.

Vart hittar du alla auktioner?

2011-03-03 @ 21:50:54
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Postat av: elena

Våra barn är halvnudister, det är de de handlar om :D



Den där var också fager som attans. Har en gamal kista i judiths rum som är perfekt leksaksförvaring, sånt gillar vi, vackert för ögat och praktiskt så inåtahelvete!

2011-03-03 @ 22:42:08
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/
Postat av: Dessi - Home and desire

Den här är fin! Ska bli spännande och se om det blir några inköp i helgen! :)



Jag har en väldans massa sammandragningar redan, har haft det i drygt två veckor nu, så jag tror att han kommer titta ut lite tidigare än v. 40. Inte för tidigt bara! :)

2011-03-03 @ 23:17:02
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Karin

vadå? båda är ju varannan helg, dock aldrig på samma helg ja ;P

2011-03-04 @ 07:45:10
Postat av: Sofia på Mokkasin

Hej Frida!

Jag är så himlens sen att läsa igenom alla hälsningar men för en gång skull så såg jag din hälsning igår + den under butiksinlägget. Så nu får du ett snabbt svar och ett inte så snabbt ;) Lite prisinfo då:



Arken är 50x70 cm och ligger i ett pack om 6 st, 2 st med den blå bakgrunden och 2 st med den röda bakgrunden och 2 st med den gröna som ligger under själva förpackningen på bilden. En förpackning (med 6 ark) kostar 105 kr. Och japp, jag har både äpplen (549/299 kr), tigerplansch 50x70 cm (185 kr) och fågelmobil (295 kr) i butiken! Maila mig bara om du vill ha mer info om mått, färger och annat!



Ha det gott och en fin helg!

Sofia



2011-03-04 @ 09:18:08
URL: http://mokkasin.blogspot.com/
Postat av: johtaja

Jag va blond för länge sen :)

haha, imorse fick hon panik av min väckarklocka så hela mobilen flög in i väggen! :P

2011-03-04 @ 10:00:45
URL: http://johtaja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!