2011-03-12  12:58:31

Klassfest!

Jag är snart klar för avfärd.

Jag har redan hunnit sminka mig. Kl är inte ens 13 på eftermiddagen men som småbarnsmorsa vågar jag inte chansa att jag hinner göra det senare. I min hjärna spelas det bara upp scenario efter scenario som gjorde att jag satte på partyfejset lite tidigare än väntat. Nu behöver jag bara putsa på det innan vi ska gå ifrån förfesten.

Skoooor, hade jag glömt kolla ut! Jag vet ju egentligen inte vad jag ska ha på mig då jag chansar att jag hittar något på stan. Jag kom på, till min stora förtjusning, att jag köpte supersöta, röda ballerinaskor under rean i vintras. Men de kan man kanske inte ha på sig än? Jag har annars mina kritstreckrandiga converse som jag fullkomligt älskar och de passar ju till allt. Fast det gör de röda ballerinaskorna också! Åh. Vill jag förfrysa tårna eller inte? Hur kallt är det på en nattklubb såhär års? Kommer vi gå mellan en massa klubbar?
Jag kanske ska köra det säkra före det osäkra här med och dra på mig mina converse.



Men de söta ballerinaskorna är som en underbar lite bakelse.
GAH!

Kommentarer
Postat av: My

Hahaha vad rolig du är =) Ta de som känns bäst =) Fint både och =)ses senare

2011-03-12 @ 13:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!