2011-03-18  15:41:03

Korsstygn

Hur coolt är inte detta?

Jag sitter alltid och funderar på hur jag vill ha det ovanför min vägg. För jag orkar verkligen inte spika upp tavlor och/eller hyllor med dessa för jäkliga väggar av betong. Eller rättare sagt, min medhjälpare (aka pappa) orkar inte!
Men så hittar jag det här!
Vi ska ju måla om mitt rum i vitt och "splasha" upp en sån här färgsprakande skapelse vore väl inte fel??

(källa: Apartment Therapy)

 

Jag tänker direkt på att göra någon söt pixlig figur eller bara leta grymma korsstygsmotiv.

 

Nu åker jag till Torekov!

Må väl mina vänner!

 

 


Kommentarer
Postat av: Lotten

Åhh vad coolt det var! Hoppas att ni får en mysig helg!

2011-03-18 @ 18:28:41
URL: http://ornnastet.blogspot.com
Postat av: Dessi - Home and desire

Det var grymt läckert! Do it! :)

2011-03-18 @ 19:25:19
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Madde

Super snyggt, dock gillade jag inte att dem hade hängt en tavla brevid! Vart för mycket då tycker jag!

2011-03-19 @ 19:12:54
URL: http://madeleneklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!